fotótanonc 2011.03.26. 20:26

2011. február 28. hétfő

Mennyország és pokol. Szombaton művész voltam, sasként szárnyaltam, néhány óra alatt újra alkottam a Világot, (hiába, a Jóistennek nem volt még Nikonja), legalább három kiállítási anyagot lenyomtam akksi csere nélkül, atombombányi energia szabadult föl bennem és rendeződött kompozícióvá a képeimen. De mindez nulla. Semmi. Értéktelen romhalmaz. Miért? Mert nem számoltam a logaritmusokkal. A gradációval és a denzitási értékekkel. Egyszerűen érthetetlen, hogy nem jutott eszembe a Schwarzschild-effektus amikor szemben álltam a Nappal, mint Don Quijote a szélmalommal. Mi jöhet még? A táguló világegyetem, a kvantumfizika legújabb eredményei mennyire befolyásolják egy jó expozíció beállítását? De hiszen Einstein előtt is készült fotó! Micsoda amatőrök lehettek az akkori kollégák….

Címkék:fotó fotótanfolyam fotóstanfolyam fotósarok Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fotostanfolyam.blog.hu/api/trackback/id/tr662774112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása