fotótanonc 2011.09.14. 14:01

Fotóstanfolyam -portré fotó

2011. május 4. szerda Tavasz van. A természet ledobta súlyos jég-sár kabátját, fedetlen testére kacéran virágillatot permetezett és langyos szellőből font sállal terítette be. Nekem meg ku..ára fáj a fejem. És az is állati jó, hogy le kéne fotóznom a haverom barátnőjét, de külsőben akarja a képeket és hát elég gázok lettek a próbák, amiket tegnap próbáltam a barátjával. Tiszta turista fotó mindegyik, Jürgen és Helga Kelet-németországból a Halászbástya előtt. Ez egy őrület, pedig már volt modellfotó óránk a fotó tanfolyamon, de ott műteremben fotóztunk, külsőben meg egyszerűen lehetetlen normális képet csinálni. Pénteken lenne a fotózás és ha jók lesznek a képek, az összes barátnője csináltatna magáról referencia albumot és az már tisztességes lóvé is lenne. Hülyének fognak nézni a fotó suliban, de bármilyen óránk is lesz ma, megkérdezem az oktatót, hogyan kell külsőben modellt fotózni – gondoltam magamban és rohanvást elindultam a FotóSarok irányába. Makró fotó elmélet. Ez a mondat volt kivetítve projectorral a falra, s valahol egészen belül úgy éreztem, hogy ma szabadnaposak az őrangyalaim. Az a jó ebben a fotó suliban, hogy hihetetlenül sokféle ember van együtt esténként és az elmúlt csaknem fél év alatt annyira megismertük egymást, hogy egyáltalán nem ciki segítséget kérni egymástól. Az egyik srác pedig épp egy gyönyörű fotó könyvet hozott megmutatni a barátnőjéről készült fotókkal, amiket – mégis szeretnek az istenek – a Margitszigeten fotózott! Szürkeszűrő, vaku, derítő lapok, szinte mindent tudtam már, mire elkezdődött az előadás. Makró fotó. Nagyon izgalmas előadás volt – gondolom, mert én terveket rajzolgattam a pénteki fotózásra. Nagyon jó képeket vetített a tanárunk, egy mesevilág ez a műfaj, dinoszaurusz méretűre fotózott apró bogarakkal és különleges díszleteknek látszó virágkelyhekkel. Jó játék lesz a hétvégén a gyakorlat a Fűvészkertben , ahol szégyen és gyalázat, de sosem voltam még. De most nem érdekes. Csak a pénteki csajra koncentrálok, meg hogy múljon el a fejfájásom. Tavasz. Tiszta zűr minden.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fotostanfolyam.blog.hu/api/trackback/id/tr343226823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása