fotótanonc 2011.12.04. 23:23

2011. május 9. hétfő

Hatvan rongy egy használt makró objektív. Pedig nem tudok élni nélküle. Egyszerűen szerelmes vagyok. A fogalomhoz tartozó összes gyötrelem, vágyódás, álmodozás, képzelgés, hideg- és hőhullámok, szívdobogás, pirulás, félrebeszélés, szétszórtság jeleivel. Egész nap a net előtt ültem és keresgéltem, hátha találok valami családi dráma miatt sürgősen eladó vadi új 105-ös makrót VR-rel 20-30 ezer forintért, vagy szúmentesített kitömött tavimenyétre cserélőset, de nem találtam. Találtam viszont kandallótűz DVD-t, amitől felsikoltottam és eszembe jutott a Duna Tv valamikori éjszakai műsora az akváriummal, aminek egész komoly nézettsége volt, meg az is, hogy árulhatnának fehér fal DVD-t is és amikor bekapcsolja az ember, eltűnik a tévé – vagy legalább is csak egy keret marad… Teljes széthullásban indultam a FotóSarokba, hogy meghallgassam a makró fotózás értékelését és a megérkezéskor rá kellett jönnöm, hogy rosszabb is a reménytelen szerelemnél. A reményteli. Amint beléptem az ajtón, a vitrinben ott állt előttem a nagy Ő. Na jó, nem a Claudia Shiffer kinézetű 105-ös, hanem egy 60-as használt makró, de valóságos teste volt. Meztelen. És amikor azt mondta az Attila, hogy bár 62 ezerre tartják, de 55-ért oda tudja adni, talán még részletre is, beleborzongtam abba, hogy az enyém lehet. Félrerakattam és elrohantam anyámékhoz kölcsön kérni. Nem tudom, hogy a többiek milyen képeket csináltak. De azt igen, hogy egy új világ születik mostantól a gépemben.

Címkék:tanfolyam fotós fotótanfolyam fotóstanfolyam Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fotostanfolyam.blog.hu/api/trackback/id/tr693437777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása